Garantie

Kwaliteit staat bij Happy Signs hoog in het vaandel. Wij selecteren onze producten, leveranciers en bezorgers daarom zorgvuldig. Desondanks kan het altijd gebeuren dat je een product beschadigd hebt ontvangen of dat de kwaliteit niet voldoet aan de kwaliteitseisen. Dat is vervelend. We lossen dat uiteraard keurig voor je op. Je kan dan aanspraak maken op garantie. Dat doe je door binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact met ons op te nemen. Maar des te eerder je het kenbaar maakt, des te sneller wij het kunnen oplossen. Wij zullen dan kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Kijk hier voor uitleg over garantie.

Klachten

Als jij niet happy bent, zijn wij ook niet happy. Daarom zullen wij er alles aan doen om klachten samen met je op te lossen. En nee, je hoeft niet eerst een negatieve review te plaatsen. Maak je klacht bij ons kenbaar door te mailen naar [email protected]. We nemen elke klacht serieus. Ook tijdens vakantiesluitingen worden klachten dezelfde werkdag in behandeling genomen.

Als het melden van een klacht aan Happy Signs niet tot een oplossing leidt, dan bestaat nog altijd de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beschadigd ontvangen?

Onze producten horen onbeschadigd bij jou bezorgd te worden. Is dat niet het geval? Gebruik het product dan niet en laat het ons direct weten. Wij zorgen er dan voor dat je, indien mogelijk, de volgende werkdag een onbeschadigd product ontvangt. Om de schade te melden vragen wij jou om een foto te maken van de beschadiging aan het product en het product in z’n geheel, zodra deze uit de doos wordt gehaald.

Bezorging vertraagd?

In een ideale wereld verloopt alles vlekkeloos, maar de realiteit is dat bezorgingen soms vertraging kunnen oplopen. Met name rond en tijdens de feestdagen. Het is altijd vervelend wanneer dit gebeurt. Laat het ons onmiddellijk weten. We zullen direct actie ondernemen en ervoor zorgen dat je bestelling alsnog zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd. De extra kosten voor een andere levertijd betaal je voor voorrang in het productieproces, niet voor de bezorging zelf. Om die reden worden deze kosten niet vergoed als er vertraging optreed. Indien een bestelling vermist of beschadigd is geraakt, wordt de bestelling opnieuw geproduceerd en verzonden.