Garantie
Kwaliteit staat bij Happy Signs hoog in het vaandel. Wij selecteren onze producten, leveranciers en bezorgers daarom zorgvuldig. Desondanks kan het altijd gebeuren dat je een product beschadigd hebt ontvangen of dat de kwaliteit niet voldoet aan de kwaliteitseisen. Dat is vervelend. We lossen dat uiteraard keurig voor je op. Je kan dan aanspraak maken op garantie. Dat doe je door binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact met ons op te nemen. Maar des te eerder je het kenbaar maakt, des te sneller wij het kunnen oplossen. Wij zullen dan kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Kijk hier voor uitleg over garantie.
Klachten
Als jij niet happy bent, zijn wij ook niet happy. Daarom zullen wij er alles aan doen om klachten samen met je op te lossen. En nee, je hoeft niet eerst een negatieve review te plaatsen. Maak je klacht bij ons kenbaar door te mailen naar [email protected]. We nemen elke klacht serieus. Als dit niet tot een oplossing leidt, dan bestaat nog altijd de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bezorging vertraagd?
In een perfecte wereld gaat altijd alles goed, maar de realiteit is dat de bezorging van bestellingen soms vertraging oploopt. Het is altijd erg vervelend als dit gebeurt. Laat het dan meteen aan ons weten. We maken er altijd direct werk van en zullen er voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt bezorgd.